הכתב שהותקף מספר: "חטפתי אגרופים בבטן שאפסיק לצלם"

אסתי פלד No Comments on הכתב שהותקף מספר: "חטפתי אגרופים בבטן שאפסיק לצלם"

כתב ערוץ 7 שהותקף קשות בכנס "תקווה חדשה" לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "אני מסקר כנסים פוליטיים גדולים כבר שנים, גם בגני התערוכה, בחיים לא ראיתי כזו התנהגות אלימה כמו בכנס תקווה חדשה אמש. מותר לאדם לזעוק בכנס פוליטי, בוודאי שיש כאן אנשים פוליטיים"

צילום: חזקי ברוך
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חזקי ברוך, כתב ערוץ 7 שהותקף קשות בכנס "תקווה חדשה" מספר לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית" לאחר שסיקר שם את הפעיל שדרש משר המשפטים ויו"ר המפלגה הבהרות בנוגע לחבירת הסיעה למפלגות השמאל וסיעת רע"מ הערבית: "אני מסקר כנסים פוליטיים גדולים כבר שנים, גם בגני התערוכה, בחיים לא ראיתי כזו התנהגות אלימה".

"בסך הכל בנאדם שאל אותו מדוע הוא הפנה עורף למצביעיו, זה גם היה בעבר כשהתפרצו לנאומו של נתניהו זה לא חדש האירועים הללו. אבל לא לגיטימי לבעוט בי בכזו אלימות, לגלגל אותי במדרגות, אגרופים בבטן כדי שאפסיק לצלם. בנס הגיעו שוטרים וקצין משטרה. זה כנס הרמת כוסית, לא פיגוע. מבודדים אותנו מכולם, מגיע מזכ"ל המפלגה ועושה להם "נו נו נו" והכל ממשיך כרגיל".

"גדעון סער התקשר והתנצל ושאל מה קרה, גם שר התקשורת יועז הנדל התקשר ואמר שהוא בעד חופש עיתונאי. אבל לא משנה מה, אירוע כזה כמו הרמת כוסית, לא אמור להסתיים בצורה כזו קשה. ומותר לאדם לזעוק בכנס פוליטי, בוודאי שיש כאן אנשים פוליטיים".

"אתמול רציתי ללכת לשער שכם, אמרתי אלך למשהו נחמד, וזה נגמר הרבה יותר קשה" סיכם ברוך את הראיון בעוגמה.



0 תגובות